.com.ua -    WebMoney (WMZ, WMR, WMU), .

Основные изменения в налогообложении в 2011 году

 

Основные изменения в налогообложении в 2011 году

Сообщение admin » 22 апр 2011, 13:13

В 2011 році плануються наступні зміни в податковому законодавстві

1. ЗМІНИ, ЩО СТОСУЮТЬСЯ ВСІХ НАПРЯМКІВ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

1.1. Мінімальна заробітна плата, єдиний соціальний внесок та податок з доходів фізичних осіб
Перш за все, з грудня 2010 року заробітну плату роботодавець повинен виплачувати не рідше , ніж два рази на місяць [Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо строків виплати заробітної плати» від 23.10.2010 р. №2559–VІ]. Це зумовлює необхідність сплати податків та внесків, пов’язаних з нарахуванням та виплатою заробітної плати двічі на місяць, або один раз – авансом;
По друге, мінімальна заробітна плата у місячному розмірі з 1 січня 2011 р. у розмірі 941 грн., з 1 квітня - 960 грн., з 1 жовтня - 985 грн., з 1 грудня - 1004 грн. [Закон України «Про Державний бюджет України на 2011 рік» від 23.12.2010 р. N2857-VI]. У зв’язку з цим, розміри єдиного соціального внеску в загальному випадку в 201 році становитимуть для прикладу – щодо 5-го класу ризику, виходячи з мінімальної заробітної плати
з 1 січня 2011 р. 941 грн. х 36,8% = 346,29 грн.
з 1 квітня - 960 грн. х 36,8% =353,28 грн.
з 1 жовтня - 985 грн. х 36,8% =362,48 грн.
з 1 грудня - 1004 грн. х 36,8% =369,47 грн.
Крім того, залишаються утримання до пенсійного воду в розмірі 3,6% з заробітної плати працівника, ПДФО 15%-з ЗП працівника. Приклад утримань та нарахувань: 941*3,6%=33,88; (941-33,88)*15%=136,07; 941*36,8%=346,29
Необхідно відзначити, що у зв’язку з введенням єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (сплати до одного фонду замість чотирьох) практичні управлінські функції передаються Пенсійному фонду України . Разом з тим, за іншими фондами залишаються їх основні функції, зокрема, фінансування матеріального забезпечення та соціальних послуг за соціальним страхуванням, здійснення контролю за цільовим використанням страхових коштів та інші. [Закон України N 2464-VI від 08.07.2010 р.].
Окремо відзначимо відповідальність за порушення законодавства щодо єдиного соціального внеску:
1) за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) ЄСВ — штраф у розмірі 10% своєчасно не сплачених сум;
2) за донарахування територіальним органом ПФУ або платником своєчасно не нарахованого ЄСВ — штраф у розмірі 5% зазначеної суми за кожен повний або неповний базовий звітний період, за який донараховано таку суму, але не більш як 50% суми донарахованого ЄСВ;
3) за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності, передбаченої цим Законом, територіальним органом ПФУ — штраф у розмірі 10 н. м. д. г. (170 грн.);
4) за неналежне ведення бухгалтерської документації, на підставі якої нараховується ЄСВ, — штраф у розмірі від 8 до 15 н. м. д. г. (від 136 до 255 грн.);
5) за несплату, неповну сплату або несвоєчасну сплату суми ЄСВ одночасно з видачею сум виплат (авансових платежів), на які нараховується ЄСВ, — штраф у розмірі 10% таких несплачених або несвоєчасно сплачених сум.
По третє, ставка податку з доходів фізичних осіб (із зарплатних виплат, але не виключно) залишається на рівні 15% , але в межах 10-кратного розміру мінімальної зарплати. З суми перевищення зазначених доходів податок утримується за ставкою 17%.
По четверте, за порушення правил оподаткування до 1 липня 2011 року застосовується відповідальність в сумі 1 грн. [розділ ХХ підрозділі 10, пункті 7 Податкового кодексу]

2. ЗМІНИ, ЩО СТОСУЮТЬСЯ СПЛАТИ ЄДИНОГО ПОДАТКУ

2.1. Для підприємців – платників єдиного податку
Перш за все, реальні розміри єдиного податку, що сплачуються платниками єдиного податку до місцевого бюджету зменшились. Наприклад, якщо підприємець сплачував 200 грн. єдиного податку, то з 1 січня 2011 року необхідно сплачувати тільки 86 грн. до місцевого бюджету (тобто 43% від обраної ставки).
Друге, - у зв’язку з необхідністю сплати єдиного соціального внеску, для підприємців цей платіж складатиме:
з 1 січня 2011 р. 941 грн. х 34,7% = 326,53 грн.
з 1 квітня - 960 грн. х 34,7% = 333,12 грн.
з 1 жовтня - 985 грн. х 34,7% = 341,80 грн.
з 1 грудня - 1004 грн. х 34,7% = 348,39 грн.
Третє, - у зв’язку з введенням Податкового кодексу України, з 1 квітня 2011 року згідно підпункту 139.1.12 статті 139 розділу III «Податок на прибуток підприємств» до складу витрат, що враховуються при визначенні оподатковуваного прибутку, не включаються, зокрема, витрати, понесені у зв'язку із придбанням товарів (робіт, послуг) та інших матеріальних і нематеріальних активів у фізичної особи - підприємця, що сплачує єдиний податок (крім витрат, понесених у зв'язку із придбанням робіт, послуг у фізичної особи - платника єдиного податку, яка здійснює діяльність у сфері інформатизації).
В загальному розумінні це значить, що юридичним особам на загальній системі оподаткування з 1 квітня 2011 року не вигідно купувати товари, роботи та послуги у платника єдиного податку-фізичної особи.

2.2. Для юридичних осіб-платників єдиного податку
Платники єдиного податку – юридичні особи з 1 січня 2011 року внаслідок того, що змінився порядок розщеплення єдиного податку (було 42%, стало – 57%), відносно зменшиться сума внесків до фондів, об’єднаних в єдиний соціальний внесок.

3. ТУРИСТИЧНИЙ ЗБІР В М. ЧЕРНІВЦІ

25 січня 2011 року Рішенням №18 2 сесії міської ради VI скликання запроваджено справляння туристичного збору в м. Чернівці.
Примітка: згідно з Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» (пп. 5 та 11 ст. 59) рішення сільської, селищної, міської ради нормативно-правового характеру набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення, якщо радою не встановлено більш пізній строк введення цих рішень у дію. Відомостей про офіційне оприлюднення на дату підготовки оглядового листа немає.

Податкові агенти (адміністрації готелів, кемпінгів, гуртожитків для приїжджих та іншими закладами готельного типу, санаторно-курортними закладами) зобов’язані:
а) вказувати суму туристичного збору в розмірі 1% від вартості тимчасового проживання (ночівлі) в рахунках (квитанціях) окремим рядком;
б) сплачувати збір авансом щомісячно до 30 числа (включно);
в) подавати щоквартально декларацію (розрахунок) до податкового органу, де податковий агент перебуває на обліку;
г) якщо підрозділ, що надає послуги з тимчасового проживання (ночівлі) знаходиться не за місцем реєстрації податкового агента, податковий агент зобов’язаний зареєструватись в органі податкової служби за місцем знаходження такого підрозділу.

4. ЗМІНИ, ЩО СТОСУЮТЬСЯ ТОРГІВЛІ З ЗАСТОСУВАННЯМ РРО, ОБМЕЖЕННЯ В ПРОДАЖУ АЛКОГОЛЬНИХ ТА ТЮТЮНОВИХ ВИРОБІВ

4.1. Штрафні санкції, пов’язані з застосуванням РРО

Законом N 2756-VI від 02.12.2010 р. у Закон про РРО (в редакції ЗУ N 1776-III від 01.06.2000 р.) запроваджено новий підхід до застосування санкцій за порушення порядку готівкових розрахунків та застосування РРО:
1) зменшено штрафи за порушення використання РРО. Так, за не проведення розрахункової операції через РРО з 01.01.2011 р. штраф складе всього 1 грн. Разом з тим, за вторинне здійснення такої операції штраф вже зросте до 100% вартості проданих з порушеннями товарів . За кожне наступне - п'ятикратний розмір вартості проданих з порушеннями товарів. Нагадаємо, що раніше відразу ж застосовувався штраф у 5-кратному розмірі;
2) виключена ст. 23, якою передбачався штраф за відсутність цінників на товари.

4.2. Обмеження в продажу алкогольних та тютюнових виробів
При продажу тютюнових виробів З 1 січня 2011 р. згідно з нормами [Закон України N 1824-VI від 21.01.2010 р.] заборонено продаж тютюнових виробів в упаковках, що містять менше 20 сигарет , або поштучно (за винятком сигар).
admin
Администратор
 
Сообщения: 61
Зарегистрирован: 06 дек 2009, 13:09

 

Вернуться в Вопросы, ответы, обсуждения нового Налогового Кодекса Украины

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1

cron